VERPAK JE SUCCES!

Impact maken met je zakelijke profilering

Past jouw verpakking bij het inhoudelijke verhaal dat je wilt vertellen? Realiseer je dat je niet altijd gezien wordt zoals je bent, maar zoals iemand anders je waarneemt, juist op de werkvloer.

Wat is het geheim van een succesvolle profilering? In het managementboek Verpak je Succes! beschrijft image consultant Sascha Bertus haar ‘Verpak-methode’, waarmee je leert hoe je kunt beïnvloeden hoe je overkomt op anderen.

TRAINING + GRATIS BOEK

Heb je meer behoefte aan persoonlijke begeleiding voor jezelf of één van je medewerkers? Dan is de gelijknamige training Verpak je Succes! de perfecte manier om met de tips en adviezen uit het boek aan de slag te gaan. Met een kleine groep van maximaal 6 deelnemers werk je aan een personal branding die past bij jou en je zakelijke doel. Bij de training ontvang je het boek gesigneerd door auteur Sascha Bertus. Via onderstaande button lees je meer over de training en kun je je inschrijven voor een datum naar keuze.

OVER DE AUTEUR:
Sascha Bertus

Drs. Sascha Bertus is bedrijfskundige met marketing & communicatie als specialisatie. Dit bleek de perfecte basis te zijn voor de richting die zij in 2005 insloeg als image consultant. Sascha is ook managing partner van Room to Grow, een klein en persoonlijk trainingsbureau dat zich door hun specialisme mag scharen tussen de ‘grote jongens’ in de opleidingsprogramma’s van de grote banken en diverse multinationals. Room to Grow heeft zich gespecialiseerd in zichtbaarheid op de werkvloer en is er voor die mensen die te horen krijgen dat ze zichzelf eens wat zichtbaarder zouden moeten maken.

VERPAK JE SUCCES!
Nu al volop in de media

Impact maken doe je door jezelf te laten zien, zodat anderen weten waar je mee bezig bent. Sascha past de lessen uit haar boek natuurlijk ook toe om van het boek een succes te maken. De media is daardoor voordat het boek is verschenen al vol op het onderwerp gedoken. Zo is Sascha geïnterviewd door Radio Rijnmond voor het 1-uur durende programma De Verdieping en verschijnen er de komende weken diverse artikelen en recensies in o.a. het Algemeen Dagblad, Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, De Gooi- en Eemlander en IJmuider Courant. Vanaf 26 september hebben Sascha en haar compagnon een maandelijkse column op Santé-online over alles rondom zichtbaarheid op de werkvloer.

VOOR WIE IS DIT BOEK?

Dit boek is voor iedereen die denkt dat het aanpassen van de ‘verpakking’ niet samengaat met ‘jezelf zijn’ en op diegenen die vinden dat hun uiterlijke profilering niet bij ze past. Voor iedereen die op zoek is naar inzicht en bewustwording over datgene wat je uniek en onderscheidend maakt. Zodat er op het juiste moment een lampje gaat branden met jouw naam erop.

DOE DE IMAGOCHECK

Iedereen heeft een imago, ook jij. Het imago is de indruk die de buitenwereld van iemand heeft. De Imagocheck© is een belangrijk onderdeel van Verpak je Succes! Het doel van de Imagocheck© is om een duidelijk beeld te krijgen van je huidige imago en daarmee vast te stellen of dit overeenkomt met jouw personal identity. Het maakt duidelijk hoe de mensen uit jouw omgeving je zien. Je leest er meer over vanaf bladzijde 52. Het bijbehorende Imagocheck© invulformulier kun je hier downloaden.

Wist je dat Verpak je Succes! ook een ‘zusje’ heeft? Het heet Profileren zonder Opscheppen.

In dit boek leert zichtbaarheidsspecialist Mirjam Hubregtse je jezelf zichtbaar te maken op een manier die bij jou past, zonder je op de borst te slaan. Kijk hier voor meer informatie.